fbpx

צרו קשר

054-4548212

כתובתנו

סניף תל אביב: רח' הארבעה 28 סניף ראשון לציון: משה לוי 11

שלחו מייל

roy@roydotanlaw.com

עורך דין הוצאת דיבה

נפגעתם כתוצאה מהוצאת דיבה? הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לפנות אל עורך דין הוצאת דיבה. בוודאי יש לכם מחשבות והרהורים לגבי תביעה על לשון הרע והוצאת דיבה, אך למרות שנפגעתם אינכם בטוחים לגבי ההיבטים המשפטיים. עורך דין תביעות דיבה יסייע לכם לעשות סדר בדברים. הוא ינחה אתכם לגבי הפעולות המיידיות שעליכם לנקוט, על סוג הראיות הנדרשות, וילווה אתכם בדרך להגשת תביעת פיצויים לשון הרע.

עורך דין הוצאת דיבה

בספר קהלת כתוב ”טוֹב שֵׁם מִשֶּׁמֶן טוֹב וְיוֹם הַמָּוֶת מִיּוֹם הִוָּלְדוֹ“. אכן שמו הטוב של האדם הוא אחד הנכסים החשובים ביותר. פגיעה בשמו הטוב של אדם היא לא רק פגיעה נפשית, אלא גם בעלת פוטנציאל לנזק חומרי. על פי החוק, לכל אדם זכות לשם טוב. ופגיעה בשמו הטוב היא עוולה נזיקית, כפי שמוגדר בחוק איסור לשון הרע.

בשנים האחרונות אנו רואים עליה משמעותית בכמויות תביעות לשון הרע בישראל. חלק ניכר מהן הן תוצאה של שינויים טכנולוגיים. כיום עומדות לרשותנו טכנולוגיות שונות לפרסום והפצת מסרים, שאינן בעל פה. וטכנולוגיות אלו זוכות בקלות לתפוצה רחבה. כמו למשל הרשתות החברתיות או קבוצות באפליקציות מסרים מידיים.

עורך דין תביעות דיבה

שלא תבינו לא נכון, גם התבטאות בעל פה יכולה להיות עילה להגשת תביעה על לשון הרע והוצאת דיבה. הטכנולוגיות רק נותנות בסיס ראייתי חזק יותר.

כמובן שחשוב תמיד לבחון כל מקרה לגופו, ולבדוק האם ישנה עילה להגשת תביעה על לשון הרע והוצאת דיבה. לכן הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לפנות אל עורך דין תביעות דיבה.

לא תמיד הגשת תביעה היא הצעד הנכון. ישנן תביעות בהן הסיכוי לזכות הוא נמוך. ואתם לוקחים על עצמכם את הסיכון כי תחויבו בהוצאות המשפט. וגם מקרים בהם אולי תזכו, אך סכום הפיצוי לא יצדיק את הוצאות המשפט.

תביעה על לשון הרע והוצאת דיבה

שאלה שלפעמים שואלים אותנו היא האם תביעת דיבה ותביעת לשון הרע הן אותו הדבר? למרות שהמושגים אינם זהים, לצורך העניין מדובר בהליך זהה. הוצאת דיבה מוגדרת כאמירה פוגעת ושקרית. ואילו לשון הרע הוא פרסום פוגעני ומבזה, אך הוא יכול להיות נכון.

תביעת לשון הרע מוגשת על פי הכללים המוגדרים בחוק איסור לשון הרע, תשכ“ה 1965.

עורך דין הוצאת דיבה

במידה ופניתם אל עורך דין לשון הרע, עליו לבדוק האם הדברים שפורסמו עונים על הגדרות החוק. שימו לב כי ניתן להגיש תביעת פיצויים עד לסכום של 70,000 שקל ללא הוכחת נזק. ואף סכום של 140,000 שקל במידה והייתה כוונה לפגוע. וזאת לצד סעדים אחרים למניעת הפצת הפרסום, או פרסום התנצלות. החוק אינו מגביל את סכום הפיצויים, ניתן בהחלט לתבוע על סכומים אחרים במידה ותוכלו להוכיח את הנזק שנגרם לכם.

לא תמיד עורך דין הוצאת דיבה ימליץ על הגשת תביעת דיבה. מקובל מאוד להתחיל במכתב התראה ובו דרישה להתנצלות ותשלום פיצויים. לעתים ניתן לסגור את העניין בצורה שכזו, ואולי גם באמצעות הליך גישור. ואם לא הייתה התייחסות למכתב ההתראה או שלא הושג הסדר ניתן להגיש תביעה. כמובן שכל מקרה מתקיים תחת נסיבות אחרות, ויש להיוועץ עם עו“ד לשון הרע.

הערה: במאמר זה התייחסנו בעיקר למקרים בהם נפגעתם מהוצאת דיבה, אך יתכן כי אתם נמצאים בצד הפוגע. במידה וקיבלתם מכתב התראה, כדאי לפנות מייד אל עורך דין הוצאת דיבה על מנת לשקול מהם הצעדים הנכונים.

 

עורך דין תביעות דיבה

אם נפגעתם כתוצאה מפרסום פוגעני ומבזה, או שהואשמתם בפרסום פוגעני, עליכם לפנות אל עורך דין תביעות דיבה.

עו“ד לשון הרע, רועי דותן עומד לשירותכם בכל סוגי תביעות הדיבה ולשון הרע. אנו מעניקים שירות לאנשים פרטיים, אישי ציבור, עסקים, עצמאיים וכל מי שנפגע מהוצאת דיבה או הואשם בהוצאת דיבה.

בכל מקרה אנו מנתחים את נסיבותיו ובונים את אסטרטגיית ההגנה או טיעוני התביעה בהתאם לצורך.

תביעה על לשון הרע והוצאת דיבה

עו“ד רועי דותן

במשרדינו תוכלו לקבל מגוון שירותים משפטיים. מלבד תביעות דיבה אנו עוסקים בתחום מיסוי עירוני, תביעות חוב ארנונה והליכי גבייה. אנו מייצגים אתכם מול הרשויות המקומיות, ההוצאה לפועל ובתי המשפט.

היכולת להקשיב לצורכי הלקוח ולהעניק לכל אחד פתרון בהתאמה אישית, הפכה את משרדינו לסיפור הצלחה. מאחורינו הצלחות רבות בתחום דיני לשון הרע, הוצאה לפועל, חובות ארנונה ועוד.

עורך דין חובות ארנונה ולשון הרע,  רועי דותן בפייסבוק.

הפחתת ארנונה לעסקים

הפחתת ארנונה לעסקים בוודאי תאפשר לעסק לחסוך סכומי כסף ניכרים, דבר שיגדיל את רווחיותו. ובהתחשב בנסיבות הכלכליות הנוכחיות, כל בעל עסק ישמח לחסוך בהוצאות הארנונה.

עורך דין הוצאת דיבה ולשון הרע

עורך דין הוצאת דיבה ולשון הרע מטפל בכל המקרים בהן מוגשות תביעות מתוקפו של חוק איסור לשון הרע. בתור עורכי דין הוצאת דיבה, אנו יכולים

עו"ד לשון הרע

עו"ד לשון הרע רועי דותן מעניק סיוע משפטי ללקוחותיו אשר נפגעו מלשון הרע או הוצאת דיבה בהתאם לחוק איסור לשון הרע. משרדינו מעניק לכם סיוע

תביעה על שיימינג

תביעה על שיימינג נולדה מתוך תופעה של שני העשורים האחרונים, והיא קשורה בעיקר להתפתחותן של טכנולוגיות האינטרנט ובפרט הרשתות החברתיות. תביעת שיימינג היא בעיקרה תביעת

עו"ד הוצאת דיבה

לא נעים להודות, אך כל אדם עשוי להזדקק לסיוע של עו“ד הוצאת דיבה ברגע זה או אחר של חייו. אתם אולי מחשיבים את עצמכם אזרחים

עורך דין הפחתת ארנונה

עורך דין הפחתת ארנונה מעניק סיוע לנישומים פרטיים ובעלי עסקים המתמודדים עם דרישות חיוב גבוהות ובלת מוצדקות, והליכי גבייה דורסניים שמנהלות הרשויות המקומיות. כאשר מתעוררות

צור קשר

לייעוץ משפטי מקצועי

חשוב לדעת, כי התכנים באתר אינם מהווים בשום פנים ואופן תחליף לייעוץ מקצועי על ידי עורך דין ו/או של כל בעל מקצוע אחר אשר אמון על מתן ייעוץ וליווי של עסקאות אלו.
פתיחה
1
שלום וברכה
שלום וברכה
איך אוכל לעזור?
Call Now Button